Відкритий урок був проведений з групою № 33 ,у вигляді конференції, з метою забезпечення тісного діалогу між доповідачами і слухачами. Завдяки такій формі уроку можна чітко спостерігати зацікавленість учнів щодо проблем які були порушені на уроці. Саме такий метод викладення матеріалу допоміг засвоїти учням-слухачам досить важку для сприйняття інформацію про найпоширеніші професійні захворювання та захворювання нігтів з якими найчастіше доводиться стикатися в своїй практиці манікюрниці при обслуговувані клієнтів. Дав можливість усвідомити весь ризик при контакті з цими захворювання та те що, першоджерелом їх може стати звичайне недбальство з боку майстра. На конференції доповідачами були запропоновані свої методи профілактики того чи іншого захворювання нігтьового апарату, поетапність дій якщо майстер вже стикнувся з даними проблемами; межі компетенції манікюрниці при роботі з даними проблемами; психологічні аспекти роботи манікюрниці в салоні при співпраці з клієнтом,колегами по роботі,адміністрацією салону. Можна також зробити висновок що сама тематика теоретичного уроку тісно переплітається з реаліями на практиці,що дасть можливість молодому майстру швидко адаптуватися в умовах виробництва. В ході конференції було застосовано слайд-шоу на вибрану тематику, яке давало змогу учням підключити ще й зорову пам»ять. В цілому на уроці активно працювало понад 80% учнів. У конференції приймали участь не тільки група №33 але й №23 і №3, які ознайомлювались з аспектами роботи манікюрниці і також позитивно проявили себе особливо в рубриці на вирішення психологічних завдань на виробництві. |