Для виконання триєдиної мети уроку були обрані наступні пасивні, активні та інтерактивні методи навчання: інформаційно-рецептивний (розповідь-пояснення, опис, бесіда, повідомлення учнів, робота з ілюстраціями та додатковим матеріалом); репродуктивний, метод монологічного висловлювання, метод практичного використання знань, робота в групах, гра, словесно-дедуктивний метод та використання комп’ютерних технологій. На уроці були використані наступні форми роботи з учнями:
фронтальна робота, як найбільш ефективна з точки зору психологічного комфорту учнів на відкритих уроках;
індивідуальна робота, що дозволяє дати посилене завдання слабо встигаючим учням;
діалогічне та монологічне мовлення учнів, оскільки метою уроку було обумовлено сприяти розвитку розвитку навичок усного мовлення.
Належна увага надавалась розвиткові мовленнєвої діяльності учнів (аудіюванню, читанню, говорінню, письму), а також збагаченню словникового запасу. Удосконалювався граматичний лад мовлення, проводилась робота над правильним вживанням дієслів у 3-й особі однини в Present Simple. Структура даного уроку дозволила логічно підвести учнів до монологічного висловлювання з теми уроку. Об’єктивно і відповідно до норм Наталя Іванівна оцінила мовленнєві вміння учнів. |