Урок передбачав досягнення наступної мети,а саме: застосування лексичних конструкцій із теми «Dishes», вивчених на попередніх уроках; розвиток соціокультурної компетенції; засвоєння лінгвістичної теорії, вироблення системи мовленнєвих умінь і навичок; розвиток творчої діяльності учнів, умінь і навичок, психологічної готовності до спілкування в різних ситуаціях.
Для проведення уроку Наталія Йосипівна використала роздатковий матеріал, мультимедійний пристрій, презентації учнів.
Урок проходив у постійному англомовному діалозі з учнями. Використаний метод бесіди, який спрямовував учнів на проведення аналізу, порівнянь, також ситуативні вправи, які застосувались для вдосконалення знань,умінь і навичок учнів. Під час уроку викладач використала міжпредметні зв’язки, звісно, що простежувався тісний зв'язок з професією.
Учні під час уроку проявляли високий інтерес і активність, практикували застосування свого словникового запасу. У легкій, невимушеній та у формі гри пройшов відкритий урок англійської мови.
Цілі,які були поставлені викладачем, повністю досягнуті. Урок оцінено на високому науково-методичному рівні.
|