Вівторок, 24.04.2018, 09:08
Вітаю Вас Гість | RSS

ДНЗ Бучацьке професійно - технічне училище

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Файли

Графік внутрішнього контролю 2015-2016 н.р.
[ Викачати з сервера (49.5Kb) ] 21.09.2015, 10:26

Управління освітнім закладом — складний динамічний процес, який зводиться до послідовного виконання його функцій: педагогічний аналіз, постановка мети та завдань (на основі аналізу), планування, органі­зація, контроль, регулювання, прийняття управлінського рішення, ко­ординація і мотивація. Враховуючи це, можна зробити висновок, що ефективність управління навчальним закладом залежить від здатності збирати, обробляти і використовувати інформацію. Саме управління училищем є достатньо складною і напруженою роботою з інформаці­єю про стан керованих підсистем (педагогічні та учнівські колекти­ви, батьки учнів), про процеси, що відбуваються в них, та прийняття управлінських рішень, спрямованих на впорядкування підсистем або на переведення їх у новий, вищий стан. На основі сказаного стає зро­зумілим, що основним джерелом управління є внутрішньошкільний контроль.

Успіх управління і всього навчального життя значною мірою зумов­люється позицією директора, стилем його роботи, компетенцією, ро­зумінням суті демократичних перетворень, стилем взаємовідносин між людьми, вмінням делегувати обов'язки, переконаністю в необ­хідності широкого обговорення управлінських рішень, рівнем демо­кратичної культури, вмілою роботою щодо розвитку самоврядування навчального закладу.    

Внутрішньошкільний контроль — це всестороннє вивчення й аналіз навчально-виховного процесу з метою координації всієї ро­боти відповідно до поставлених завдань і має бути направлений на за­безпечення оптимальної організації навчання і виховання. Мета внутрішньошкільного контролю полягає в:

  • зборі оперативної інформації про стан керованих  підсистем;
  • поширенні передового педагогічного досвіду;
  • підвищенні рівня навчальних досягнень учнів;
  • підвищенні рівня вихованості учнів;
  • своєчасному виявленні (обов'язково з'ясування причин)    й виправленні, попередженні помилок, недоліків в   організації та здійснен­ні навчально-виховного процесу;
  • кваліфікованій допомозі педагогам у підвищенні педагогічної майстерності, в оволодінні сучасними   технологіями, ефективними методами навчання і  виховання.
Категорія: Файли | Додав: golub_ira
Переглядів: 293 | Завантажень: 47 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright PTU-26 © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz