Субота, 18.05.2024, 10:12
Вітаю Вас Гість | RSS

ДНЗ Бучацьке професійно - технічне училище

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Дистанційне навчання

Тест з української літератури "Творчість Лесі Українки, М. Вороного, О. Олеся" 27 група (Викладач Кручак Н.М.)
[ Викачати з сервера (24.9 Kb) ] 15.05.2020, 16:36

31 урок (27 група)   Творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся (тест)

 

За підручником О.Авраменка «Українська література», 10 кл.

                                            

Тест

І варіант

1.Провідним мотивом вірша «Contra spem spero!» є

А. сумніви щодо можливості одужання хворої молодої людини;

Б.заперечення тужливих настроїв, протиприродних молодості;

В.місце митця в суспільному житті;

Г.любов до рідного  краю, його історії, традицій.

 

2.За дядька Лева й Лукаша заступається через наміри Русалки їх залоскотати(«Лісова пісня» Леся Українка»)

А.Перелесник;          Б.Мавка;        В. Водяник;      Г.Лісовик.

 

3.Кому належать слова? («Лісова пісня» Леся Українка)

Ну, як-таки, щоб воля — та пропала?
Се так колись і вітер пропаде!

А. Мавці; Б дядьку Леву; В. Лукашу;  Г.Килині.

 

4. Прочитайте уривок із драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки.

«…уже старий чоловік, поважний і дуже добрий з виду; по-поліському довге волосся білими хвилями спускається на плечі з-під сивої повстяної шапки-рогатки; убраний… у полотняну одежу і в ясно-сиву, майже білу свиту; на ногах постоли, в руках кловня, коло пояса на ремінці ножик, через плече виплетений з лика кошіль (торба) на широкому ремені».

У цих рядках описується

А. Лукаш;   Б.Водяник; В. дядько Лев;   Г.Лісовик.

 

5. Визначте головну думку драми-феєрії «Лісова пісня»:

А одвічна проблема реалізації творчої особистості;

Б перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною;

В проблема соціальної нерівності людей;

Г проблема збереження природного середовища.

 

6.  У центрі якої поезії змальований узагальнено-ідеалізований
жіночий образ?

А
«Блакитна Панна» М.Вороного;             Б «Інфанта» М.Вороного;

В «Чари ночі» О.Олеся;                        Г«З журбою радість обнялась…» О.Олеся.

 

7. У творі М.Вороного «Блакитна Панна» звучить мотив:

А) краси перших почуттів;                                Б) цілісної, багатогранної людини;

В) возвеличення краси природи навесні;         Г) захоплення красою жінки.

 

8. Перша поетична збірка Олександра Олеся мала назву:

А) «З журбою радість обнялась»;           Б) «Чужиною»;

В) «Перезва»;                                            Г) «Кому повім печаль мою».

 

9. Твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!» належить до такої тематичної групи, як:

А) філософська; Б) інтимна;   В) пейзажна;   Г) патріотична.

 

10.Установіть відповідність.

Дійова особа                             Вчинок

1 дядько Лев           А ріже свого пальця, щоб урятувати красу Русалки Польової

2 Перелесник           Б перетворює Лукаша на вовкулаку

3 Лісовик                  В забирає Мавку під землю

4 Той, що в скалі

 сидить              Г рятує Мавку, огортаючи вогнем вербу,на яку вона перетворилася

                                 Д захищає дуб від охочих його зрубати.

 

11.Про кого сказано «Чи не єдиний мужик на всю соборну Україну»?

12.Що таке драма-феєрія?

13. Дайте визначення символізму. Назвіть його ознаки.

 

14.Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. «Лісова пісня» - шедевр світової літератури.

2. Багатство поетичної спадщини Олександра Олеся.

ІІ варіант

1.До якої збірки входить вірш «Contra spem spero» Лесі Українки?

А. «На крилах пісень» ; Б. «Думи і мрії»;  В. «Мелодії»;   Г. «Відгуки»

 

2. На якій території відбуваються події у творі «Лісова пісня»?

А.На Поділлі;   Б. на Волині;  В. на Буковині;   Г. на Галичині.

 

3. Бездуховність й обивательську обмеженість («Лісова пісня» Лесі Українки) утілено в образі:

А. Того, що в скалі сидить;  Б. Килини;     В. Пропасниці;   Г. Лукаша.

 

4. З вовкулаки в людину Лукаша повертає:

А.чарівне слово Мавки;

Б.вогонь Перелесника;

В.чаклування дядька Лева;

Г.сила Лісовика.

 

5. Прочитайте уривок із ремарки драми-феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки ..молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими руха­ми; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими золотистими іскрами. У цих рядках описується:

 А. Лукаш;   Б. Перелесник;  В. Водяник; Г. Той, що греблі рве

 

6. Яка пора року показана в 3 дії «Лісової пісні»?

А. Літо;     Б. осінь;        В. весна;         Г. зима.
 

7. Микола Вороний працював у театрі

А. М.Кропивницького;   

 Б.П.Саксаганського;   

В.М.Садовського;    

Г.І.Карпенка-Карого.

 

8.   Провідний мотив твору Олександра Олеся «Чари ночі»:

А) оптимістичний погляд на життя;      Б) краса літньої української ночі;

В) сенс людського життя;                      Г) краса життя і кохання.

 

9. Твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!» належить до такої тематичної групи, як:

А) філософська;  Б) інтимна;  В) пейзажна;  Г) патріотична.

 

10.Установіть відповідність.

Герой                                  Цитатна характеристика

1. Лісовик  2.дядько Лев        3.Мавка                 4.Перелесник     

 

 

А.«…уже старий чоловік, поважний і дуже добрий з виду; по-поліському  довге волосся білими хвилями спускається на плечі з-під сивої повстяної    шапки-рогатки; убраний… у полотняну одежу і в ясно-сиву, майже білу   свиту…»

Б. «…малий, бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у  брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці».

В. «…гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима»

Г. Як дівчина… ба ні, хутчій як панна, бо й руки білі, і сама тоненька, і  якось так убрана не по-наськи…»

 

11.Про кого сказано «Бард національного відродження»?

12.Що таке драматичний етюд?

13. Дайте визначення символізму. Назвіть його ознаки.

 

14. Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. Ідея гармонії людини і природи (за драмою «Лісова пісня» Лесі Українки).

2. Багатство поетичної спадщини Миколи Вороного.

 

 


 



 

        

 

 

Категорія: Дистанційне навчання | Додав: oksana_shevchuck
Переглядів: 525 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright PTU-26 © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz