Неділя, 12.05.2024, 19:20
Вітаю Вас Гість | RSS

ДНЗ Бучацьке професійно - технічне училище

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Звіт директора

Звіт директора
09.09.2014, 15:53

 

 1.     ОРГАНІЗАЦІЯ  НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО  ТА

ВИХОВНОГО   ПРОЦЕСІВ  У  НАВЧАЛЬНОМУ   ЗАКЛАДІ.

 

 У  відповідності  до  нормативних  документів  про  освіту  кожного  року. керівник  навчального  закладу   зобов»язаний  прозвітувати  перед  колективом  про свою  діяльність  за  звітний  період.

Зупинюсь  на  основних  напрямках  моєї  роботи  та  діяльності  всього  колективу,  в  тому  числі  учнівського  у  співпраці  з  батьками.

У  навчальному  році , що  закінчився колектив  училища  продовжував  працювати  над  виконанням  головного  завдання – забезпечення  здобуття учнями  робітничих  професій,  обов»язкової  та  повної  загальної   середньої освіти , у  відповідності  ст. 33   Конституції  нашої   держави,  Законів  « Про  освіту» , « Про  професійно-технічну  освіту»  та  інших  правових  освітянських  актів.

На  початку  навчального   року  в  училищі  навчалося  509    учнів , завершили  навчання  484.  Всього   була  21  група , з  них  три  групи  з  однорічним  терміном  навчання. У

ІІ  півріччі  2013 – 2014 н.р. 25  учнів  за  результатами  навчання  в І  семестрі  отримували   підвищену  стипендію. Із  числа  випускників 2014 р.  дипломи  з  відзнакою  отримали  20 учнів.  Всі  випускники  отримали  дві-три  суміжні  професії.  За 2014  рік   працевлаштування  складає – 64% ,  працевлаштовані  за  спеціальністю ,  22  випускники   планують  продовжувати  навчання у  вищих  навчальних  закладах.

Організація  і  здійснення  навчально-виробничого  процесу  відповідала  вимогам  робочих  навчальних  планів,  затверджених департаментом  освіти  і  науки  Тернопільської  ОДА.  Підготовка  за  професіями  здійснювалася  згідно  Державних  стандартів.

Таким  чином  2013-2014  навчальний  рік  завершено   УСПІШНО.

 

Наказом  Міністерства  освіти  і  науки  України  № 158  від  17.02.2014  року  наше  училище перейменовано  на  ДЕРЖАВНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД  « БУЧАЦЬКЕ  ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ  УЧИЛИЩЕ».

Були  проведені  відповідні  зміни  в  установчих   документах  і з 01 липня  ми  перейшли  юридично  на  нову  назву.

Коло  обов»язків  директора  навчального  закладу  має  як  виконавський  так і  організаторський, координуючий  характер.  Назву  частину  з  них.

Впродовж  навчального  року   здійснювався  внутрішній  контроль  за  навчальним  процесом ,   систематично  перевірялась  наявність  поурочних  і  тематичних  планів, як  викладачів  так  і  майстрів  виробничого  навчання,  інша   плануюча  документація,  журнали.

Періодично  бував  на  уроках  як  теоретичного  так  і  практичного  циклу  навчання.

Не  погано, як   на  мене  налагоджена  система  контролю за  відвідуванням  учнями уроків, що  дає  позитивні  результати  в  поєднанні  з  іншими  методами   впливу.

У   грудні 2013  року  проводився  другий  етап  Всеукраїнських  учнівських  олімпіад  з базових   навчальних  дисциплін  у  яких  приймали  участь  п»ятеро  наших  учнів ,  нажаль  жоден  з  них   не  здобув  призового  місця.

Весною  2014  року  учні  нашого  училища  приймали  участь  в ІІ  етапі  конкурсів  професійної  майстерності  з  професії «Муляр»    та  « Тракторист».

ПЕЧЕРИЦЯ  Андрій  (учень 32  групи)  зайняв ІІІ  призове  місце,  ХІМ»ЯК  Роман ( учень 117 гр.)  був  нагороджений  дипломом  І  ступеня  і  приймав  участь    і ІІІ  Всеукраїнському  етапі  в  м.  Чернівцях.

 

 

Згідно  плану  роботи  училища  протягом  минулого  навчального  року  проведено  9  засідань  педагогічної  ради , 100  засідань     методичних  комісій.

У  жовтні -  листопаді 2013  року  згідно  плану  роботи  НМЦ ПТО  в  Тернопільській  області  на  базі  нашого  училища  проведено  3  засідання  методичних  секцій :  з  іноземної  мови (  викладач  Паращук  Л.Б.) ,  кухарської  справи  ( викладач  Шеленко  К.І.), фізичної  культури  і  здоров»я (  керівник  Роганич М.І.  та  викладач  Пискливець М.В.).Роботу  вищезгаданих   викладачів  високо  оцінили   на  обласному  рівні.

У  березні 2014  року  в училищі  проведено  атестацію  педагогічних  працівників.  Проатестовано  7  викладачів ( 3  підвищили  кваліфікаційний  рівень   і  2  здобули  педагогічні  звання),   3  майстри  виробничого  навчання  ( всі  підвищили  тарифний  розряд  оплати  праці)  та  2  керівники  художніх  колективів  , одному    з  яких  присвоєно  педагогічне  звання  «керівник  гуртка – методист».

Проблемним  питанням  не  тільки  для  нашого  училища  є  проходження практики  на  виробництві ,  по-скільки   кількість  баз  практики  в  силу  економічних  та  інших  причин  зменшується.

Загалом  в  училищі  навчально-виробничий  і виховний  процеси   забезпечували  70  педпрацівників  , з  них   30  майстрів   виробничого  навчання , 34  викладачі , 2  вихователі, 4  працівники   керівного  складу.

Щоденно  проводились  наради  при  директорі,  оперативні  наради  з  керівниками  структурних  підрозділів ,  заступниками  директора, старшим  майстром  та  майстрами  в/навчання, на  яких  здійснювалось   короткотермінове  планування  роботи  , розглядались проблеми  і  приймалися   рішення  з  різних  питань  життєдіяльності  училища.

Поряд  з  навчально-виробничим  процесом  училище  займається  ще  і  вихованням  наших  учнів.

   В  училищі    напрацьована  система  виховної    роботи ,  в  основі  якої  лежить  її  перспективне   та  календарне  планування ,  що  здійснюється  на  основі  розпорядчих  та  інструктивно-методичних  документів  органів  управління  освітою,а  також  рішення  педради,  органів  колективного  самоврядування.

   Протягом  2013 – 2014  н.р.  педколективом  продовжувалася  робота  з  реалізації  колективного  проекту  щодо  набуття  учнями  різнобічних  життєвих  та  громадських  компетентностей   шляхом  удосконалення  позаурочної  виховної  роботи.

   Протягом  навчального  року силами  класних  керівників  навчальних  груп ,  а  також  соціальним  педагогом  Саприкіною Г.М. ,  методистом  Яковишин  Н.П.,  заступником  директора  з  НВР  Ульяновою О.П. щотижня  проводилися  цикли  загальнокурсових  інформаційно-просвітницьких   виховних  годин   та  годин  спілкування  у  навчальних  групах  за  напрямами :

 

« Бог -  в  твоєму  серці , ти -  у  серці Бога» ;
« Будь  достойним  громадянином  своєї  держави» ;
« Пізнай  себе  і  ти  пізнаєш  світ» ;
« Підліток   і  закон»;
« Твоє  здоров»я -  в  твоїх  руках».

 

   Протягом  минулого  навчального року  на  належному  організаційно-методичному  рівні  проводилися відкриті  виховні заходи , найяскравіші з яких « Студфест-2013» (відповідальні  за  проведення  старостат  при  допомозі  класних  керівників  та  керівників  гуртків) ; вечір – реквієм ,  приурочений роковинам  пам»яті  жертв  голодомору  1932-1933 рр.   (організатор  Л.Б. Паращук);  традиційний  Новорічний  калейдоскоп  талантів ;

літературно – мистецькі   заходи ,  приурочені  200-річчю  від  дня  народження  Т.Г. Шевченка      (викладачі  української  мови   та    літератури  Н.Д.  Касіян  та  Т.О.  Савіцька) тощо.

Постійно   приділяється  увага питанням  правового  інформування  та  профілактики  негативних  явищ ,  злочинів  та  правопорушень  в  учнівському  середовищі.

Особливо   активно,  у  тому  числі   за участю  працівників  правоохоронних  органів  і  соціальних  служб  району ,правовиховні  заходи проводилися   в  ході  Всеукраїнського тижня  правового інформування (  грудень 2013 р.) та   місячника   профілактики  правопорушень  і  злочинів ( квітень ,2014 року).

 Крім  тематично -  просвітницьких  годин  в  рамках  Всеукраїнського  тижня  та  місячника  з  правового  інформування  негативних явищ  проведено  ряд  зустрічей  учнів   з   працівниками  служби  у  справах  неповнолітніх  Бучацької  РДА  РЦСССДМ,  кримінальної  міліції  у  справах  неповнолітніх.

Як  наслідок ,  на  кримінальному  обліку  протягом  навчального  року  перебувало  2  учнів ,  які  вчинили  злочини   до  вступу  в  училище.

Традиційно  значна  увага  приділялася  здійсненню  художньо-естетичного  виховання  учнівської  молоді та  формуванню  позитивного  іміджу  навчального  закладу  серед  громадськості  міста,  району.

Учасники  хореографічного  гуртка ( кер.  Н.М. Фізьо)  брали  участь  у  районних  заходах  та  зайняли ІІ  місце  у  районному  конкурсі  серед  танцювальних  колективів.  Крім  того,  під  її  керівництвом  силами  педпрацівників   та  учнів здійснена  постановка  за  комедією  Г. Квітки-Основ»яненка «  Сватання  на  Гончарівці» , яку  переглянули  не  тільки  учні та  працівники  училища  ,  але  й  жителі  міста  Бучача ,  смт.  Золотого  Потоку,  сіл  Язловець та  Жнибороди.

Силами  гуртків  художньої  самодіяльності ( кер. Луців Г.І. , Кокорудз С.О., Фізьо Н.М., Ульянова О.П.)  було  організовано  творчий  звіт,  приурочений  200 – річчю  від  дня  народження  Т.Г.  Шевченка,  який відбувся  під час  проведення  Дня  відкритих  дверей.

Виховна  робота  учнів  здійснюється  у  тісній  співпраці  із   батьківською  громадськістю. У   вересні  2013  року  та  в  лютому  2014  року  проведено   загальноучилищні  батьківські  збори ,  завдяки  рішенням  яких  надається  значна організаційна  та  матеріальна  підтримка  життєдіяльності  училища.

Постійно  приділяється  увага  питанням  соціально-педагогічного  захисту  та  надання  матеріальної  підтримки  дітям  соціально- незахищених  категорій ( діти – сироти і  без  батьківського  піклування , із  багатодітних  та  кризових  сімей ,тощо),  а  також  тим,  які  беруть  активну  участь  у  суспільно-корисній  праці.

 Так  у  звітному  періоді  в  училищі  навчалося  9  дітей-сиріт  та  дітей  без  батьківського  піклування.  Робота  з  цією  категорією  дітей  є  клопіткою. Із  їх  числа  в червні  ц.р.  випускниками  училища  було  2  чоловіки , які  продовжать  навчатися у  ВУЗах.

  Протягом  2013-2014 н.р. на  основі  клопотань  майстрів  виробничого  навчання  і  класних  керівників , згідно  рішень  стипендіальної  комісії  та  наказів  по  училищу  із  фонду  економії  стипендії  учням  було  виплачено   152813  грн.  матеріальної  допомоги.

Разом  з  тим , за  грубі  порушення  статутних  вимог  і  учнівських  обов»язків  приблизно  70  учням  було  призупинено  нарахування  стипендії  на  1-3  місяці  до  виправлення  ситуації.

В  училищі  організована  робота  органів  учнівського  самоврядування (  старостату,  учнівських  комітетів  навчальних ,  рада  гуртожитку ), які ,  наряду  із  традиційними  заходами ,  проявили  високу  громадську  свідомість  і  протягом  зими  2013-2014  н.р.  брали  участь  у  подіях  революції  Гідності.

 

Протягом  звітного  періоду   колективом  працівників та  учнів  проводилась  певна  робота  з  покращення  ,  поновлення і  удосконалення  матеріально-технічної  бази  училища. Зокрема ,  придбано  вантажний  автомобіль  ГАЗ-3307  для  проведення  навчальної  їзди  з  професії  водій  категорії «С», також  придбано  чотири  електроплити ,бойлер  для нагріву  води,  мийки , меблі , в  тому  числі  чотири  кухарських  столи  для  лабораторій  кухарської  справи. Придбано  керамічної  плитки  близько  1500 м2  з   відповідною  кількістю  монтажного  клею  і  на сьогоднішній  день  вже  встановлено  її  більшу  частину     в  коридорах  ІІ   і  ІІІ  поверхів  навчального  корпусу , в кабінеті  математики ,  а  також  кабінеті інженера  з  ОП  з  одночасним  проведенням  капітального  ремонту    усіх   перерахованих  приміщень. Решту керамічної   плитки  плануємо  встановити   в  деяких  навчальних  кабінетах  та  гуртожитку ,   (зокрема коридорах, туалетах, вмивальниках ).

Створено    кімнату  для  гостей ,  що  знаходиться  в  їдальні  училища. В  ній  проведено  капітальний  ремонт  з  придбанням  необхідних  меблів.

Розпочато  роботу  з  проведення  капітального  ремонту  приміщення , де  плануємо створити  та  провести  облаштування  відповідними  меблями  і обладнанням  майстерню  продавців.  Їх    набір  у  цьому  році    здійснити  не  вдалося , але  надіємось  на  співпрацю  з   центром  зайнятості  по  перекваліфікації  незайнятого  населення.

Придбано  і  встановлено  41  двері  та  5  вікон  металопластикових.

Придбано  та  встановлено  майже  100 м2  ламінату  в   адмінкабінетах.

Капітально  відремонтовано  трактор  МТЗ-80  , котрий  багато  років  стояв  «мертвим»  і  сьогодні    ми  його  використовуємо  як  для  навчальних  так і  господарських  цілей. Провели  також  ремонт  двох  тракторних  причепів ,власними  силами  зробили  лопату  для  прогортання  снігу  і   вже  цієї  зими  вона   нам  справно  служила.

Проведено   біжучий   ремонт   в   кабінетах  зубного  лікаря  де  встановлено   сучасне  стоматологічне  обладнання  і   вже  фактично  в  цьому  році  почали  надавати  відповідні  медичні  послуги.

Також  в  гуртожитку  встановлено  пожежну  сигналізацію  , яка  круглодобово  в  режимі  онлайн  контролюється  в  МНС  області  та  району.. Правда, на  даний  час вона    встановлена  тільки   в  частині  приміщень і кімнат , але  ми  плануємо  провести  облаштування  нею   всіх  приміщень.  Дана  система  дає  можливість  точно  визначати  де , коли  і  що  сталось  з  точністю    до 1  м2. Сигнал  про  ту  чи  іншу  ситуацію  отримують  одночасно  чергова  гуртожитку,міська   та   обласна  служби  МНС.

Силами  учнів   та  майстрів  в/н  гр. 31  виготовлено   та  встановлено  другу  частину  перил  сходових  маршів  в  навчальному  корпусі.

В  кімнатах  гуртожитку , в  коридорах    проведено  капітальний    та  біжучий   ремонти  і  якщо  ситуація  в  державі  не  погіршиться , то,  надіюсь , що в цьому  навчальному  році  ми  довершимо    заміну  всіх  вікон  і  проведемо  сучасні  ремонти  в  усіх  кімнатах,  де  проживають  учні.

Проведено  проплату  і  невдовзі  буде  завезено  теплоізолюючі  труби  та  допоміжне  обладнання  для  теплотраси , а  також  пластмасову  трубу  для  повної  заміни  зовнішнього  водопроводу.

Також ,  проведено  біжучі  ремонти  в  спортивному  залі ,  навчальних  класах,аудиторіях ,  майстернях,  лабораторіях,сходових  клітках ,  туалетах  і  т.д.

Минулої  осені  провели  ремонт  колодязів   зливної   каналізації  і  встановили  відвід  зливної  дощової  води  в   каналізаційну  систему ,  що  дало  можливість  набагато  ефективніше  працювати  каналізаційній  системі.

Встановлено  ринви  і  водозливні  труби  на  приміщеннях  майстерень.

Вже  дві  зими  підряд  нагрів  води   для  опалення  училища  ми  здійснюємо  дровами ,  що  дало  відчутний  ефект  як в  економії  коштів  так,  і  в  забезпеченні температурного   режиму  в  приміщеннях.  За  моїми  підрахунками  за  дві  зими  ми  зекономили  державі  більше  як  пів мільйона  гривень.  Враховуючи  ситуацію ,що  склалась  в  державі  із    забезпечення  газом ,   його  високою  ціною,    це  хай  невеликий   наш  вклад  в економічну  незалежність  нашої  держави  і  добробут   її  громадян.

 

2.  ДЖЕРЕЛА  ФІНАНСУВАННЯ  ТА  ЇХ  ВИКОРИСТАННЯ.

 

Потрібно   відмітити ,  що  в  цьому  році  як  ніколи,  держава  з  обласного  бюджету  профінансувала  придбання  ряду  матеріалів. Зокрема  теплоізоляційні  труби ,  двері , вікна ,  ламінат , керамічну  плитку  на  загальну  суму  249314  грн.

За  рахунок  благодійних  надходжень  придбано  основних  засобів  зокрема :

кухонні  плити – 4 шт.;
столи  манікюрні  - 2 шт. ;
автомобіль ГАЗ-3307, його  реєстрація ;
апарати  зварювальні  -  2 шт.;
ноутбук , сканер , монітор , моноблок ;
вмивальник , меблева стінка , сушка  для волосся , жалюзі віконні, крісла;
туфлі  танцювальні, посуд  столовий, стенди,світильники, возик господарський  а  також  інші  матеріальні  цінності :  вікна -3 шт.,керамічна  плитка, монтажний  клей, унігрунт, запчастини, ПММ ,  пісок, ринва, цемент ,гравій,  фарба  та  інші  -  всього  на  суму  448134  грн. 40  коп.

    Крім  того , що    нам   фінансує  держава  та  благодійних    внесків ,  ми  ще  і  самі   вміємо   заробляти.    Так  за    3  місяці  2013 року   і  7  місяців 2014  року , за  даними  нашої  бухгалтерії , ми  отримали за  надання  послуг   154460 грн. ,  від  господарської  та  виробничої  діяльності  -108306 грн.58 коп., від  плати  за   оренду-  11496 грн.55 коп. ,  від  реалізації  -11374 грн. 40 коп.  Прошу  зауважити , це  не  чистий  прибуток, якщо  відняти  затрати , то   сума   надходжень  буде  суттєво  меншою , але  вони  є.

    Протягом  липня  2014  року  ми  подали  платіжні  доручення  в  орган  казначейства  на  проплату   107  шт. ковдр, 55  штук  матрасів , 145 штук  наволочок, покривал,  20  шт.  простирадл  для  гуртожитку;   36  штук  світильників  для  коридорів  навчального  корпусу , 100   шт.  ламп  до  них ,  а  також запчастини  до  автотракторної  техніки ,  цементу , жалюзі    практично  на    всі  вікна  навчального  корпусу , де  їх ще  немає,   ламінату  для  методичного  кабінету  та  інших,   ,  але  коли  це  буде  проплачено  не  відомо,  від  нас  не залежить . Та   будемо  надіятись , що  рано  чи  пізно  проплата  здійсниться.  Вже  був  випадок , що  проплата  кухарських  столів   здійснювалася   майже  два  роки  і  нарешті  ми  нині  таки  маємо  їх  у  майстернях.

     Є  ряд  проблем  над  якими  ми  працюємо  і  надіюсь , що ще  через  рік - два   ми  зможемо  підняти  на  більш   серйозний рівень   забезпечення   матеріалами уроків  виробничого  навчання , майстерень ,  лабораторій, кабінетів ,  автотракторного  парку  сучасним  обладнанням , інструментами,  технікою,  комп»ютерами  зокрема.

     Все,  що  було  заплановано,  в  основному  виконано , а  по  деяких  позиціях  перевиконано.

     На  цей  навчальний  рік  в  нас   амбітні  плани  :  це і  заміна  зовнішньої  теплотраси  трубами  з  високим  коефіцієнтом  теплозбереження,  це  і  повна  заміна діючого  зовнішнього   металевого  водопроводу  на   пластиковий, оштукатурення  фасадів  майстерень; заміна  вікон  на  металопластикові,придбання  сучасних  очисних  споруд ,здач  в  оренду  приміщень  навчального   господарства   та  землі , де би  наші учні  могли  проходити  практику  від  весни  до  пізньої  осені, капітальний  ремонт  кухні,  їдальні  та  багато    іншого.

 

     3.      КАДРОВЕ   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

 

       Станом  на  01.09.2013  року  загальна  чисельність  працюючих  склала   117        чол..  Педколектив  налічує: 30  майстрів  виробничого  навчання ,  31  викладач , 2 вихователі  і  3  керівники  гуртків.  Всі   викладачі   мають  відповідну  фахову  освіту.

  За  останні   роки   відбулося  оновлення  колективу   молодими  спеціалістами  і  це  радує , тому , що  молодь  має  переймати  досвід  старших  колег  не  боятися  експериментувати , впроваджувати  нове , прогресивне.

 

4.  СОЦІАЛЬНИЙ  ЗАХИСТ ,  ЗБЕРЕЖЕННЯ  ТА  ЗМІЦНЕННЯ          

     ЗДОРОВ»Я    УЧНІВ  ТА  ПЕДПРАЦІВНИКІВ.

 Протягом  звітного  періоду    учні  вчасно  отримували  стипендію.  За  рішенням  стипендіальної    ради   учням  виплачувалась  матеріальна  допомога  та  премії  за   участь   в  олімпіадах ,  конкурсах  професійної  майстерності,спортивних  змаганнях ,  активну  участь  в  громадському  житті  училища    тощо.

Медичне  обслуговування  учнів  здійснюється  працівником  медпункту  та  лікарем  стоматологом.

Кожного  року   учні   проходять  медичне  обстеження  та  флюрографію.

Зі   сторони  дирекції  забезпечено  виконання  умов  колективного  договору : курсова  підготовка ,  стажування , виплата  працівникам  допомоги  на  оздоровлення,  матеріальна  допомога,  премії , встановлення  доплат , тощо.  Виплата  премій  відбувається  згідно  Положення  про  преміювання  працівників   училища.

 

 

5.  СПІВПРАЦЯ    З     БАТЬКАМИ   УЧНІВ.

 

       Традиційно  проводиться  робота  з  батьками ,  в  тому числі  за участю  працівників  соціальних  служб , молодіжної   галузі   району, представників  правоохоронних  органів.

       Неодноразово  батьківські  комітети  надавали  матеріальну  допомогу  училищу, зокрема  на  придбання  навчального  автомобіля , інструментів ,  матеріалів ,  обладнання  для  організації та  покращення  навчально- виробничого   та  виховного  процесів.

 

       Дирекція  училища  злагоджено  співпрацює  з  батьківською  радою  з  метою  забезпечення  належних  умов  навчання ,  проживання  учнів  у  гуртожитку  та  їх  змістовного  відпочинку.

 

       Надіюсь  і  вірю ,  що  наш  заклад  має  гарне  майбутнє  завдяки  спільним  зусиллям  і  праці ,  як  держави , так  і колективу  працівників  та учнів .  Будемо прагнути  досягати  кращих  результатів  у  навчанні  і  вихованні  підростаючого  покоління  ,тим самим  зміцнюючи  нашу  державу.

 

Категорія: Звіт директора | Додав: golub_ira
Переглядів: 741 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright PTU-26 © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz