Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 279 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 27 28 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Для приготування закусок і холодних страв використовують сир молочний тільки з пастеризованого молока. |
Мета:
• закріпити і поглибити знання учнів з розділу “Односкладні речення”;
•структурувати вивчений теоретичний матеріал шляхом виконання відповідних вправ;
•розвивати творчі вміння самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання, спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини;
•удосконалювати вміння аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обґрунтовувати;
• формувати цілісну систему особистих знань восьмикласників з теми;
•виховувати розуміння про загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до культури України, шанобливе ставлення до родини. |
Мета уроку: охарактеризувати основні напрями внутрішньої політики Української держави, розкрити обмеженість соціальної бази гетьманських реформ; підвести учнів до висновку, що політика Української держави залежала від країн Четверного союзу і не мала перспектив для утвердження незалежності; закріпити навички зіставлення історичного матеріалу, вміння розглядати події в конкретно-історичних умовах; виховувати в учнів громадську позицію, сприяти утвердженню демократичних ідеалів. |
МЕТА: створити умови для перевірки рівня навчальних досягнень учнів з тем , спонукати до розвитку уміння застосовувати набуті знання на практиці, удосконалення навичок аналізу та інтерпретації художніх творів, заохочувати до виховання самостійності. |
Моріс Метерлінк "Синій птах". Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми»
|
Мета: формувати лексичні навички й навички вимови; вдосконалювати навички читання й усного мовлення; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань. |
Мета: формувати лексичні навички й навички вимови; вдосконалювати навички читання й усного мовлення; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань. |
Наступний регіон, куди ми з вами вирушаємо для проведення дослідження, — Океанія — найбільш віддалений від інших регіонів світу. До його складу відносять Австралійський Союз та численні острівні країни, розташовані на островах в Тихому океані. |
Група № 37, № 117.
Предмет: Правила дорожнього руху.
ТЕМА: Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання.
|
Мета уроку: розглянути поему «Мойсей», з’ясувати історію її написання, простежити переосмислення Іваном Франком біблійних подій, проаналізувати образ Мойсея; розвивати творчі здібності учнів, навички художнього читання, пам'ять, мислення, спостережливість, увагу, вміння висловлювати та аргументувати свою думку, готувати повідомлення за допомогою додаткових джерел інформації; виховувати любов до рідного краю та народу, національну свідомість, формувати високі моральні цінності. |
|
|
| | |