Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 261 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 26 27 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Фізична культура
Для учнів 1-3 курсів |
Кожен випускник навчального закладу, розмірковуючи над своїм майбутнім, перш за все вирішує, яку професію йому обрати.
|
11 грудня 2019 року викладачем німецької мови Шумлевич С. І. було проведено відкритий урок на тему: Святкування Різдва в Німеччині ( група 23).
|
9 грудня майстер виробничого навчання Дякун Н.В. провела відкритий урок з виробничого навчання на тему "Укладання волосся гарячим методом".
|
05.12. 2019 р.викладачем Андрухів І.І.було проведено відкритий урок з предмету " Зарубіжна література" на тему: "Ернест Хемінгуей.Старий і море".
|
Для випускників шкіл літо – гаряча пора іспитів і вибору подальшої життєвої дороги. Сьогодні розпочати свій трудовий шлях з професійного училища не просто не соромно, але й престижно, адже робітнича професія – це фундамент добробуту. Тому ДНЗ «Бучацьке ПТУ» запрошує вас, шановні 9-ти і 11-класники ,отримати професію,яка згодиться в житті. Чому вам потрібно навчатися саме у нас? |
Підготовка до нового навчального року та Забезпечення безперешкодного доступу до навчального закладу |
На базі Вищого професійного училища №7 м. Кременчука Полтавської області 16-18 квітня 2019 року відбувся ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування».
|
18.04.2019 року в ТРЦ «Подоляни» проводився обласний конкурс професійної майстерності серед майстрів виробничого навчання з професій «Перукар», «Кондитер».
|
У рамках проведення місячника правового інформування та профілактичної роботи в молодіжному середовищі 18 квітня 2019 року у актовій залі навчального корпусу відбулася зустріч учнів із працівниками молодіжної галузі району та Бучацького бюро правової допомоги населенню.
|
|
|
| | |